Lutanje. Nadanje. Želja. - I Had A Dream - Blog.hr
23.12.2011.
Lutanje. Nadanje. Želja.

Dosta mi je uzaludnog traženja i nadanja. Dosta mi je sanjarenja o svijetu kakav nikad neću vidjeti. Dosta mi je stajanja na prstima kako bi uhvatila nešto za što je očito da mi je izvan dohvata. Zvuči li ovo kao da mi je dosta života? Možda da. Možda mi je dosta ovog života kojeg sad živim. Života u kojem se ništa ne mijenja. U kojem sam samo još jedna osoba u nizu. Ona koja ne znači nikome ništa više od uobičajenog. Ona koja nikome nije na prvom mjestu. Ili barem drugom. Želim za promjenu biti ona koja će činiti razliku. Želim početi ispočetka. U istom pravcu, samo bih na jednom od prošlih raskrižja skrenula u suprotnom smjeru jer me prethodno dovelo u slijepu ulicu iz koje ne mogu napredovati dalje.
Imala sam puno ideja. Želja. Snova, koji su me stalno podsjećali na ono što sam htjela i trebala zaboraviti. Kako prestati razmišljati o onom što nam je promijenilo dio života i pomoglo da krenemo dalje? Kako prestati trebati nekoga? Kako zaboraviti? Kako pronaći snagu koja nam treba da napravimo promjene? Kako odgovoriti na pitanje na koje ne znamo odgovor?

Čini se da je smisao svega lutanje u potrazi za odgovorima. Nadanje da nismo skrenuli u pogrešnu ulicu. I želja da odgovor pronađemo što prije.



Komentari * 1 *

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


komentari da/ne
< prosinac, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  






Jedinstvenih posjetitelja
[29.09.'09.]







-------------------






Postovi:

Ne poznajem iznimke
Besciljni put
Lutanje. Nadanje. Želja.
Ja ostajem ja, ti postaješ ti
Reći zbogom nikad nije bilo lakše
Somebody to love