Reći zbogom nikad nije bilo lakše - I Had A Dream - Blog.hr
30.08.2011.
Reći zbogom nikad nije bilo lakše

Da se ponovno čujemo vjerojatno ti ne bi priznala ono što stvarno osjećam. Možda bi ti unatoč ponosu nekako kroz mržnju rekla da mi nedostaješ kako bi shvatio kako mi je bilo bez tebe. Ali samo bilo. Lagati ću ti kako mi je sada. Nakon šta si otišao shvatila sam da me više ne želiš, no neću ti reći da sam se nadala kako je to samo privremeno. Kako imaš nekih problema pa nisi bio u mogućnosti da se javiš. Teško je povjerovati da već tri mjeseca nisi u mogućnosti da mi se javiš. Možda ni ne želiš. A možda si mi ipak napisao poruku da barem vidiš kako sam, ali poruka nije našla svoj put do mene. Tješim se, jedan dan, a drugi te mrzim. Mrzim jer možda si baš sada s njom i zaboravio na mene i sve ono šta smo imali ovih proteklih godina. Mrzim jer iako si me stotinu puta uvjeravao da me voliš i da ćeš me voljeti zauvijek, si pregazio svoju riječ otišavši. Koga ja zavaravam, pa nikoga se ne može voljeti zauvijek i otići tek tako. Bez ikakvog pozdrava i riječi. Jedino si ostavio mjesto u mom srcu iz kojeg polako počinjem pakirati tvoje stvari.
I htjela bi ti reći toliko toga ali više ne mogu. Pola toga će ostati i dalje u mojim mislima i polako blijedjeti. Ili se bar nadam da hoće.

Ne znam vrijedi li te uopće spominjati. Ne mogu te izbaciti iz misli a tako bi htjela. Postao si mi navika koje se ne mogu riješiti. Zašto ne izađeš iz moje glave isto kao što si izašao i iz života? Znam da je teško upravo zbog toga što smo bili jedno. Govorili i radili iste stvari u isto vrijeme. Imali nedostižne zajedničke ciljeve koje u jednom trenutku života više nismo mogli pratiti. Imali smo ono za čime svi ljudi tragaju. Ono nešto. Imali ali više ne. Nisam više tvoja "mala" djevojčica koja će ti govoriti ono što najviše voliš čuti. Niti ona koja će biti tu. Čekati na tebe, brinuti.
Naučila sam neke stvari i sada stojeći čvrsto na zemlji donosim odluke hladna srca. Možeš se vratiti kao što si to već jednom napravio. Možeš, da. Ali ovaj put nećeš imati kome. Možeš se vratiti jedino riječima koje te čekaju na pragu umjesto mene da ti kažu ono što odrasla i prava ja želi reći. I ovaj puta srce se ne miješa. I budi sasvim siguran da nakon svih riječi koje ostavljam za tebe, riječ zbogom je jedina riječ koja će za promjenu boljeti samo tebe.



Komentari * 0 *

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


komentari da/ne
  kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        






Jedinstvenih posjetitelja
[29.09.'09.]







-------------------






Postovi:

Ne poznajem iznimke
Besciljni put
Lutanje. Nadanje. Želja.
Ja ostajem ja, ti postaješ ti
Reći zbogom nikad nije bilo lakše
Somebody to love